annars då?

Annars då, eller ; när allting, eller inget (det är ungefär samma sak egentligen) blivit sagt.

 

Jag och Erik bor i en 2:a på masthugget, uppe på kullen ett stenkast från martinshop (porrbutiken) och kellys, som vi brukar säga, om vi nu orkar säga nåt. Hur som. Annars då, det är inte som att jag bryr mig eller så, men annars då.

 

När jag började klinka på det här kåseriet, det är för övrigt inte längre nåt jävla kåseri, så hade jag någon kul ide om nåt kul, sen ringde det en tjej å erik blev lack, inte för att han är gay eller så, han blev bara lite lipig för missad uppmärksamhet & så, ni förstår Erik är inte alls gay eller så, han är bara lite gay alltså. När nu väl det är avklarat och jag inte längre har nån lust och därmed inte heller nån ambition att vara fyndig eller så, så skulle jag lika gärna kunna avsluta här och det är nog lika att göra så.

 

Fuck you, hoppas du har MS och AIDS och ska dö i morgon.


Kommentarer
Postat av: sarso

alltså, annars då? verkligen

2006-11-26 @ 22:24:29
Postat av: Sommarvikarien

hej

2006-12-05 @ 23:00:00
Postat av: astrasten

annars?

2007-04-18 @ 16:48:01
Postat av: dede

annars då

2007-12-02 @ 00:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback